Bebeğim 27+3 haftalık 10 gün önce doktora gittiğimde haftasına göre uyumlu gayet iyi olduğunu söyledi 10 gün sonra tekrar gitttigimde haftasına göre kilosu ve gelişiminin ilerde olduğunu söyledi iyi bişey olarak söyledi bu şekilde yaşayanlar oldu mu acaba bir sebebi var mı bir de erken doğum riskim var rahim ağzında gevşeklik progestan kullanıyorum günlük 1 olarak