GirlandBoy_Mom Mmehtappp ben boş olmalı diye biliyorum canım yinede yanlış yönlendirme yapmak istemem üstte kalsın
Selim_Alparslan Mmehtappp ben ultrason girdiğimde sıkışık giriyorum doktorum da öyle olmasını soyledi. Benim bildiğim dolu olması gerekiyor.
Busramnida Mmehtappp 15 16 dan itibaren sıkışık olmaya gerek yok artık demişti dr.bana ilk haftalar kese bebek görüntüsü önemli olduğu için sıkışık olmak gerekiyor 😅
Esma006 Mmehtappp idrara sıkışık girmiştim güzeldi herşey ultrasona vs girerken de sıkışık olmak lazım aslında
MaviNur25 Ben evden cıkarken yapmıştım gidene kdr sonucta doluyor yani doktor birşey demedi dolu boş falan skntı olmadı son dakkalarda içmemeiştim ama
Edizhr Mmehtappp idrarını falan yap karnını güzelce doyur canım tatlıni ye git Çünkü detaylı uzun sürüyor idrara sıkışık gitme a dan Z ye çocuğun bütün heryerine bakılıyor
seymanuurr Boş istemişti doktor bende sıkışık gitmiştim ilk haftalar öyle istiyoruz demişti lavaboya göndermişti 🤭
hemsireblog1 Mmehtappp 12. Haftada girdim. İlk girdiğimde bebeğin pozisyonu kötüydü ve bir şeyler yiyip çişimi yapmamı söylemişti
CoolMamaMode Mmehtappp yani ben geçen hafta girdim ama hiç böyle bi bilgi vermedi doktor . Tuvalete girip girdim hatta 😂 ama gayet güzel baktı bir buçuk saat herşeyine baktı pozisyonuda çok iyiydi
Merloza Mmehtappp boş olmalı. Yanınıza giderkende çikolata alın. Bazen dönmüyor bebek doktor tatlı şeyler ye tekrar gel diyor.
Esraa00 Mmehtappp hamileliğin basinda mesane dolu gel der doktor ilerleyen zamanda zaten bebek yukarıya çıkıyor boş dolu farketmez Ama detaylı da boş gitmek lazım rahim ağzı uzunluğu ölçüyor İdrara sıkışınca yanlış sonuç verebiliyor