Doktorumuz bebeğin suyunun azaldığını ve gelişimi durduğunu söyledi çarşamba gel suni ile başlatalım dedi ben asla suni istemiyodum ama çocuğumu da riske atamazdım kabul ettim . Çarşamba 12 ye doğru suni verildi sadece yarım cm açıktı 3 saat sonrada yine aynı yarım cm. Tabi aşırı moralim bozuldu çünkü hep yürüyüş yaptım pilates topunda hareket yaptım falan etki etmemiş dedim. Sonra doktorum gece seni suni zorlar sabahtan verelim dedi tmm dedim. Akşamda kendi sancılarım geldi suniden dahada can yakıcıydı. Epidural istedim o gelene kadar ama baya zorlandım. Sabaha 2 cmdi. Yine moralim bozuldu tabi. İçimden dedim sezaryene doğru gidiyorum heralde. Neyse sonra ebe değişti çok iyi bir ebeye denk geldim hep bana moral verdi 4 oldu sonra 6 oldu saat 11 gibi 8cm oldu 10 dk sonra falan tam açık dedi. Doğumhaneye gittik 4 ıkınmada doğdu kızım çok şükür. Yani ben doğurduysam herkes doğurur çünkü ben aşırı dar canlı ve acı eşiği çok düşük olan biriyim yani gaz sancısına bile ağlardım öyle diyeyim. Ben daha kısa sürer diye düşünüyodum ama ilk doğumda normal olduğunu söylediler inşallah herkes sağlıkla bebeğine kavuşsun🌸🩷