Merhabalar,34. Haftaya girdil 3 gündür hastanedeyim bebeğin kafası aşağıda günde 6tane nidicard kullanıyorum ona rağmen nst 60-70lerde sancı çıkıyo.Doktorum farklı bir tedavi yöntemi yok artık bu kadar ilaca rağmen bu sancılar dedi.Şimdilik düzensiz sancılar açılma henüz yok ama doktorum burada doğurup çıkma ihtimalin var dedi.Benimle aynı durumu yaşayıp erken doğum yapan var mı?