Ruchan User658383839 evet gittim evdeyim şu an sancı var ama açılma yok nişan su hiç birşey yok sadece doğum poziyonunda sancıyı evde çekecem 4 dk da bire düşünce gidecem
Ruchan Serenityyy1 açılma yok malesef sancı çıkıyor düzenli ilk gebelik olduğu için de biraz uzun sürebilir dediler evdeyim şu an 10 dk da bir belimden vuruyor işte bi duş aldım iyi geldi ama çekecem herhalde bu geceye kadar dualarınızı eksik etmeyin
babyUras_ User658383839 2 3 gündür adet ağrısı gibi geliyo ama geri gidiyo . P.ertsi randevum var o zamana kadar gelmezse 😅 Benim ikinci doğumum olacak ama sancı nasıl geliyo nasıl bişey bilmiyorum 😒
Ruchan User658383839 sizede çok geçmiş olsun bende yatıştayim 2 cm açılma var sancılar çok fazla dualarınızı eksik etmeyin
User658383839 Ruchan dualarım seninle canım 🌸🙏🏼 Tez zaman da kavuşursunuz inşallah Bana da alttan baka baka 1 cm açılma yaptılar o kadar saat aç bıraktılar megersem ameliyati beklemisim 6 saat sürpriz oldu bana da 🥹
Ruchan User658383839 tam açıklıkla ameliyatla alındım malesef pozitif bir doğum hikayem yok tek poztif tarifi oğlumu sağlıkla kucağıma almak çok şükür Allah a Rabbim bekleyen herkesi selametle kavuştursun inşallah 🤲🏼