Zeliha_gny merhaba bende konyada yaşiyorum 2.doğumum şehir hastanesinde sezaryen oldu, spinaldi genel istemedim. Dikişlerde estetik dikişti ip şeklinde değil. Talep edersiniz sağlık sorunlarınızı belirtip genel de yapılır sanırım, tek birşey var ameliyata asistan doktorlar giriyor ben 3.gebeyim evim şehir hastanesi ne çok yakın sırf bu yüzden gitmiyorum tıp fakültesine gidiyorum