azra52 15+2 haftalık oldum ama 1 haftadır belime bıçak saplanır gibi oluyor ve olduğum yerde kalıyorum en fazla 15 dakika yürüyüş yapabiliyorum başına gelen var mı ?
nevaneva azra52 çok normal hem bebek büyüyo hem vücuttaki vitamin azalıyor magnezyum yazınca doktorunuz azalır ağrılar
nevaneva azra52 genelde 20. Haftadan sonra yazıyolar hatırlatırsınız yazar sizede. Ama yzana kadar sade maden suyu içebilirsiniz oda fayda ediyor ben içiyorum