Hanımlar 18subat yumurtlama günü tek korunmasız ilişkim oldu onun üstüne 3gün geciken adetim kusma bas agrısı bel ve kasık agrısı yasadım düzenli olarak hamileyim düşüncesine girdim kendimi ona cok hazırlamıstım hatta 2gün önce saglık ocagında test yaptrdım ve ikide bir e nabza girim betama bakıyordum test sonucu çıkmadan yani şimdi suan sahur için kalktım ve regl oldum
Rabbim isteyen herkeze anneliği tattırsın ben tattım 3meleğim var ama 4.yü düşünüyorduk bi tanede saglıklı hayırlı bi erkek evladımız olsun diye yola cıktık bu ay ilk denemeydi ve nasip olmadı demem o ki büyük hüsran benim için de bunu yasamak kimseye yasatmasın allah bunu dua edin allah gönlümden geceni gönlünüzden geceni tez zamanda versin inşallah 🙏🏻 🙏🏻