Tugcelizyaa bnde 36+5te gittim nobetci doktor 3.300 dedi kendı doktorum ayni gun 2830 dedi hangisine inanicaz saglikli olsunda kilolara takilmayalim 2800 de cok iyi kilo bu haftalarda oyle dusunuyorum rabbim hepimize saglik bi avazda dogurmk nasip etsin ins.