Ftmnnr Kızlar sancı olurken çocuğun hareket etmesı normalmı yada çocuğun hareketlerını sancı sanıyor olabılırmıyım 39. Haftadayım çok kıpırdadığı zamanlar aşırı karnım acıyor sancı olabılır mı
2busra Ftmnnr Şuan sancı çekiyorum ve bebek hareketli , zaten sancı geldiği zaman anlamaman mümkün değil
Ftmnnr keyfimin-kahyasi-misin kasılma hiç aklıma gelmedi. Bak ona benzetemedım gerçi sancı ve kasılma nasıl bır şey tam ayırt edemıuorum hala ama
Ftmnnr 2busra brn artık acıları ve ağrıları ayırt edemıyorum 🤣 sancı görüyor gıbı ama çocuksa hareket edıyor canım çok acıyor ama çocuksa çok hareket edıuor emın olamadım
keyfimin-kahyasi-misin Ftmnnr edersin ya sancı belden girer ya da kaşıktan başlar Kasılma da belli süre karnın sert kalır seni rahatsız eder
Ftmnnr keyfimin-kahyasi-misin belimden giren bı ağrı ve karnımın taş gibi olması ikisinide yasiyormuyum yani böyle bir ihtimal olabilir mi