Ay galiba doğuruyorum ben 39+6 oldum bugün nişan mı diye post açmıştım hatta şimdi aralıklara sancım var yeni takip etmeye başladım, ilk sancı 03:52 geldi 1 dakika sürdü gitti ikinci 04:11 de geldi 1 dakika sürdü gitti üçüncü sancı da 04:23 de geldi 1 dakka sürdü gitti ama sancı geldiği zaman baya etkili belimden karnıma