Kızlar 3 martta en son kan verdim 1204 cikti haftaya gel keseye bakalm dediler yanliz akşamdan bu yana makatima böyle batma hissi geliyor ara ara neden olur başına gelen varmi ilk defa yaşıyorum aea sıra oluyor bu bende kabız da değilim bilgili birileri varmi doktora randevu yu bulamadım napssam bilemedim