Busrademm Kızlar biz 12+1’iz. Doktora gittik ultrasonda çok hareketliydi ama hiçbir şey hissetmiyorum ben. Sizler bebeğinizin ilk hareketlerini ne zaman nasıl hissettiniz 🤨
Tazee-annee Busrademm henuz cok minik hissetmen icin cok cok erken 18. Haftadan sonra anca hissetmeye baslarsin
Yalinn8 Busrademm cunku daha cok minik ve hareket kabiliyeti sana hissetirecek kadar guclu diil annesi, ortalama 17-18 den sonra hissedersinn😉
esractn Busrademm hissetmeniz henüz erken 🤗 18.haftamdayım bende ikiz 🤗 bende dün ve bugün üst üste iki dokunuş hissettim bi bebeğimde😁 diğerini hic hissedemedim daha🤷♀️
Sevinc72 Bende 17+4 günlük hamileyim bende daha hiç hissetmedim hareket, karnımda minik minik gıdıklanmalar hissediyorum onlar hareket midir acaba yoksa bağırsak hareketleri midir bilemiyorum