3 aralıkta kürtaj oldum daha sonra iki buçuk ay regl olmadım doktor 2. ayda kontrole gittiğimde doktor bir sorun olmadığını söyledi neyse iki buçuk ay sonra oldum şimdide 13. Gün olmasına rağmen hala devam ediyor sizce bu normal mi böyle bir durum yaşayanınız varmı