bgndgd Merhaba 4 ay korundum ilk kez bu ay denedik ama olmadı Ovulasyon testi alsam mı bilmiyorum hamile kalmak için doğal yöntemleriniz var mı
DuruDefne_mommy bgndgd bir gebenin günlüğünü kullanıyorum canim trendyolda bakabilirsin bu ay başladım bende 🌸
Mavipatik bgndgd trendyoldan almıştım innovita ismi. Regl bittikten sonra başlıyorsun yapmaya aynı hamilelik testi gibi. Her gün aynı saatte yapmak daha iyi sonuç veriyor. Yaptığın testleri gün gün biriktirip testin koyulaştığını görünce(pik) yani yumurtlama olmuş oluyor. Yumurtlama gününü değerlendiripp hop hamile kalınıyor inşallah 😄🌸
Kurkmantolumadonna78 Ovi testi kullanmak istemiyorsanız 2 günde bir ilişki yaşayın düzenli ilişki yaşıyan çiftsemiz ovi testine gerek yokama ovi testinde pik görmeyip doktora giden ve yumurtlama sorunu olan kişiler çok yani 1 ay deneyin aşırı pahalı bişey değil