Glsmshn Birbebisannesi ben 4mart yumurtladım 5 mart çatladı değerlendirdik hep beraber bekleyelim bakalım haber edelim birbirimize 😂
gozde91 Birbebisannesi ben regl olucam sanırım şimdiden sancıları başladı 🤦♀️ bu ay biraz umutluydum da
Birbebisannesi gozde91 hamilelik belirtisi ile regl sancıları aynı. O yüzden onlar normal . Regl olana kdar bilemeyiz🙃
gozde91 Birbebisannesi benim 1 hafta önceden hep başlar ne bileyim canım sıkıldı hayırlısı olsun artık canım. Sende var mı bi belirti