Hemen ümidini kaybetme tutunma kanamasıdır bekle test gününü dinlenerek yatarak geçir doktorunla iletişimde ol. Bana transfer günü doktorum bizim için kanama bir ped dolusu olandır bu kadar kanaman olmadığı sürece sakin kal dediler ki 16. Haftamdayın ara ara hala kahverengi kanamam oluyor. Progesteron iğne kullanıyorum . Allah yardımcın olsun sağlıkla tutunsun bebişin .