Anneci
Bugün kontrole gittim son haftalarım her an her şey olabilir normal gözüküyor çünkü neyse doktor bebeğin kafası büyük dedi nasıl yani dedim mesela bebeğin kafa çapı 35 cm ise seninki 35,5 veya 36 cm dedi... normal Doğumda sıkıntı olur mu sizce?bana uzun boylu ve iri olduğum için normal yapabilirsin dedi ama yine de çatı muayenesi yapacak bi daha ki hafta 😶 bebek çok kilo alıyor belki bi dahaki hafta 4 kg yaklaşırsa suni sancı verecek 🙈 bebek kafası büyük sorun yaşayan var mı ?