Eymenkuzusu nasıl anlıyorsun canım. 16 haftalık da doktora gittim kız dedi ama ben hep erkek hissettim halada öyle hissediyorum çevrede herkes de hep erkek dedi kendimi iyice erkeğe odaklandım doktor kız deyince bı afalladım ilk çocuğum düşük yaptım bu ikincisi gebeliğim eltiminde 3 tane kızı var hep kız torun var erkek yok çok erkek istiyorduk ama Rabbim kız nasip etti. Olsun şükürler olsun yinede kızı istememk gibi bir durum yok sadece şaşırdım biraz daha değişir mi yanılma olurmu bilemiyorum