Nurklcc Kızlar ovulasyon testi yapıyordum 11. Gün yumurtlamam oldu şaşırdım bu kadar erken olmasına böyle olup hamile kalan varmı cokmu erken oldu
Kurkmantolumadonna78 Nurklcc adetimden 1 gün sonra yumurtlamam oldu kişiden kişiye göre değişiyor canım
Ozlemmm3535 Nurklcc benim de geçen ay çok erken olmuştu çok şaşırmıştım olabiliyor bazen o yüzden şansa bırakmamak lazım haftanın 2-3 günü değerlendirmek lazım regli sonrası 🥰
Sahra1221 Nurklcc olabiliyor ben de oldu. Ama her zaman olan tarihte tekrar pik gördüm çok tuhaf iki defa mı yumurtlama oldu 3 gün sonra anlamadım
Nurklcc Sahra1221 ben normalde geç yumurtluyordum 4 aydır felan böyle erken adetolmaya başladım 26. Günde bir ovu deneyim dedim yanlış zamanda ilişki oluyordu belkide kacırıyordum
Kurkmantolumadonna78 Nurklcc testim pozitif ama kanamam var adet gibi yarın kontrole gideceğim 23 şubatta kimyasal gebelik yaşadım 23-27 arası adet oldum şiödi yine başladı kanama ama erken gebelik teatleride pozitif verdi ümidim yok ama