Mk1907 Geçen hafta (37.) serklaj dikişlerim alındı ve spekulumdan dolayı canım çok yandı. Dünde kontrolüm vardı açılma görmeyince sanırım dikiş kalmış olma ihtimalini düşünüp doktor tekrar kontrol etmek istedi ve tabi canım yine epeyce yandı. Öncesinde de çatı muayenesi yaptı onda pek bir şey hissetmedim hatta doktor da şaşırdı. ( sanırım spekulumda travma yaşıyorum 🙄)Haftaya tekrar çağırdı (39.hafta olacak) uyutup dikiş kalmış mı kalmamış mı kontrol edecekmiş. Canımın bu kadar acıdığını görünce sezaryen önerdi ama benim gönlüm pek sezaryenden yana değil ama uyutup kontrol edecekse de narkoz almışken bebeğimi de dikişi de alsa mı diye düşünmedim değil. Siz olsanız ne yapardınız? 39.haftada narkoz alıp dikiş kalmış mı diye kontrol ettirip sonrasında kesin olmayan normal doğumu mu beklerdiniz yoksa hazır narkoz tek seferde bitsin mi isterdiniz?
Eliffyamann Mk1907 dikiş vajinadan alınmıyor mu? Sezaryen bambaska ve çok zorlu bir ameliyat, sadece hazır uyuştum diye böyle bir tercih yapmazdım, bir kere sezaryen olduğunda bizim ülkemizde her zaman buna mecbur kalıyorsun, normal doğum hayalimi çöpe atmazdım
Mk1907 Krystal Bende çok aşırı kararsız kaldım normal imkanı varken sezaryen olmak istemiyorum ama doktorumda sanırım bana güvenemiyo dayanıp dayanamayacağım konusunda 🥲
Mk1907 aslhnkrts9 Kesin dikiş kalmış dese ona göre bir yol çizmek isterdim ama onu da kesin söyleyemiyo 😕
Mk1907 Eliffyamann Vajinal olarak alınıyor evet, eğer ki normal başlayıp sezaryene dönen bir doğum olursa da hemen hemen 2 hafta içinde 2 kez narkoz almış olucam bebeğe zararı olur mu ki diye düşünmeden edemiyorum 😕
aslhnkrts9 Mk1907 şöyle örnek verebilirim benim 7 cm açılmam vardı ve bu açılmayla 3 gün bekledim stresten doğumum durdu sezeryan olmak istedim almadılar öyle belirsiz beklemek de strese sokuyo insanı yani kesin konuşmamış normali beklerken yine sezeryan olabilirsin Sezeryan için zaten anestezi verilecek en iyisi ikisi bi anda olsun bitsin temiz iş Ama sen hangisini istersen için hangisine daha sıcaksa onu seç
nurkarakass Mk1907 vajinal doğum garantisi yok dediğin gibi. sezaryen olup ikisini de birden atlatmayı düşünürdüm 🤔
Mk1907 nurkarakass Çok fazla kıvrandığım için dikiş var mı yok mu göremedi keşke net bişey olsaydı da endişe etmek zorunda kalmasaydım 😕
Eliffyamann Mk1907 canım endişen sürecin belirsizliğinden ama içini ferah tut bunu sen düşünüyorsan doktorun da düşünüyordur, mecburi olmadıkça ameliyat olmayı düşünme, ne güzel dogum hikayeleri var en güzeli seni bulsun inşallah
Mk1907 aslhnkrts9 Belirsizlik çok sıkıntıya sokuyo gerçekten. Sancı vs hiçbir şey de yok beyfendinin de geleceği yok sanırım 😅 Artık perşembe günü gelince karar vereceğim gibi. Teşekkür ederim 🌸