Ed71 Kızlar dün sağlık ocağına test yaptırdım ve serbest t4 0.76 Serbest t4 7.59 Yazıyı iki tane değer çıkmış ve düşük görünüyor bilgisi olan var mı nedir? Netten araştırdım tiroid sorunuymuş yarın doktor kontrolüm var ama kafamı kurcaladı bekleyemeden burdan yazayım dedim
Yalinn8 Ed71 canim %80 mizde var ilac yaziyolar dogru ve duzenli kullanirsan dengeleniyor endiselenmee
zgeYcetrk Benim de yüksek çıktı canım ilaca başladım. Hamilelikte yükseklik oluyormus ama bu değeri 2.50 de tutulması gerekiyormuş. Doğumdan sonra normale döner dedi benim doktorum.