tanhc elimden gelse biraz daha karnimda kalmasini isterim sanki çok farklı bir his karnimda oluşu. Oğlumda doğumdan sonra karnimda oldugu günleri hatırlayıp ağlamıştım. Bugün nts biraz sıkıntılı çıktı. Serumdan sonrada böyle olursa yatış vercez fln dediler. Aklım alındı. Şükür duzeldi