H_M_ bende ilk gebeligimde öyle oldum canım ilaçla düşük yaptirildim. Bende senin gibi bugünler gecermi diyordum korkuyordum hep ama şimdi 4 aya girdik dua et iyi düşün iyi şeyler olsun ilki öyle oldu diye buda böyle olacak diye birşey yok kuşum sakin ol ♥️ rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin 🙏♥️