babydenanne Kızlar selam, çok merak ettiğim bir konu var göğüs ucu için sizce gümüş kapak şart mı? Yani olmazsa olmaz bir şey mi? Sadece göğüs ucu kremi yetmez mi sizce? Göğüs pedi ya da? Bir deee göğüs ucu kremi olarak INCIA kullanan memnun kalan var mı? ☺️
Yesmm21 babydenanne ilk bebeğimde komşumun tavsiyesiyle doğuma 15 gün kala kullandım gümüş kapak ve asla yara olmadı sonra arkadaşım doğum yaptı ona da önerdim oda kullandı ve asla yara olmadı bu doğumumda da nasipse kullanacağım tesadüf mü bilmiyorum ama bence değil doğumdan önce kullanmaya başlarsan çok işe yarıyor.
1Atlas_dunyam babydenanne göğüs ucu kremde aldim kullanmadim kapak gene hic lazım birsey değil bence ihtiyaç olmadan ikisininde alma derim
esraEb babydenanne ben gümüş kapak kullanmadım aventin göğüs kalkanını kullandım kesinlikle gerekli. Asla göğüs pedi kullanmayın. Beni o mahvetti. Ayda bir antibiyotik kullanıyordum pede göğüs ucu değdiği için süreli tıkanıyordu. Kalkan aldıktan sonra rahatladım. Gümüş kapak ya da kalkan kesinlikle alın derim. Ben en başta almadığım için çok pişmanım.
1zeyneporencik_ babydenanne kesiiinlikle şartt. O kadar faydasını gördümki ben özellikle lohusayken çok çok acısını aldığı oldu. Lansinoh kremde kullandım o da iyi fakat kapağı takmayı unutmustum bir kaç kez hemen anında acısı gelmişti. Bana cok iyi gelmişti şimdi doğuma yakın yine alacağım kesinlikle
babydenanne Yesmm21 İşte kafam o kadar karışık ki, kimi çok işe yaradı diyor kimi hiç kullanmadım gereksiz diyor sanırım biraz kişiden kişiye göre değişiyor ☺️
BabyPelargos Yesmm21 doğumdan önce nasıl kullandınız, tüm gün göğüsünüzde mi kaldı? Benim tenim çok hassas ben de kullanacağım.
babydenanne 1Atlas_dunyam doğumdan sonra baktım ki yara ya da hassasiyet olursa almalıyım diyorsunuz yani ☺️
Yesmm21 babydenanne bebeğim büyüyüp ısırdıktan sonra göğüslerim yara olmuştu en pahalı kremden en ucuzuna hiç birinden fayda görmedim tabi kişiden kişiye göre değişebilir 🤷♀️
TugceOrak babydenanne yara ve hassasiyet başlamadan önce kullandığında daha faydalı oluyor bilgin olsun. Çevremdeki herkes doğumdan 1-2 ay önce kullanmaya başladı ve sorun yaşamadı çok şükür hiç. 26+3üm ben de yakın zamanda kullanmaya başlamayı düşünüyorum
1Atlas_dunyam babydenanne bence öyle banada çok dediler al al hadi krem alayim dedim oda öylece kenarda duruyor bebegi başında güzel tutarsa memeyi yara olmuyor
ayseheyecanli babydenanne geç olur sipariş et gelsin gelene kadar göğüs ucu hassasiyetin daha da artar. Bence kesinlikle her hamile gümüş kapak almalı krem hiç bi işe yaramıyor ama kapak direk hastanede takmaya başlıyosunuz her emzirmeden sonra takıyodum ki sütyene atlate pamuğa değmesin daha da hassaslaşıyo acıyor her bişeye değdiğinde ben hem gümüş kapak kullandın hemde göğüs ucu bal mumu görümcem vermişti öyle bişeyden haberim yoktu ama çok iyi geldi mum ten sıcaklığından erdikçe hafif nemlendirdi hep ucunu yara vs olmadım ama kullanmasaydım kesinlikle yara olurdum
Nazende_ Ben göğüs ucu kremi ve gümüş kapak kullandım yara problemim hiç olmadı. Yani şöyle söyleyeyim göğüs ucu hassas olduğu için bebek süt içince ve hormonlardan dolayı vücudu hassaslaşabiliyor ve yara oluşabilir ben doğumdan itibaren kullandım şuan 2. Bebeğimi bekliyorum yine kullanacağım sevgilerle
Nazende_ Lansinoh kullanmıştım ve yine lansinoh göğüs pedi kullandım yani bu iki şey hatta üç şey benim için vazgeçilmezdi 😁 yeni olduğum için stok yapacağım çünkü sütüm tayzikliydi Maşaallah ve bebeğinizi emzirirken diğer gösüsten süt akıyor ve akan sütü tek iyi tutan göğüs pedi lansinoh pişman olmayacağınız ürünler 😅 ablam bana E bebek markasındaki göğüs pedini vermişti dolubca taşıyordu E yeni anneyiz aktifleştiğimiz dışarı çıktığımız zamanlarda o akan süt üzerimize bulaşsın istemeyiz başıma gelmişti çok kötüydü o an ne yapacağım dedim 😀🙃🙃
Ardennnnn Nazende_ ay masAllh darısı başına benim çok çok az sütüm oldu baktı çocuğum gelmiyo bıraktı çok az emmiş oldu 🤷bı daha çocuk dusunmuyisan sutkerin bana gelsin 🤪🤪🤪
Mervecimmm babydenanne gümüş kapak gerekli midir bilmiyorum kullanmadım çünkü ama kalkan kesinlikle gerekli.Krem kullanmadım ben sarı kantaron yağı öneririm. Bebeğin poposuna da ondan öneririm.
babydenanne Ayyy hepiniz harikasınız yaaa beni aşırı aşırı bilgilendirdiniz alayım bende madem, biraz yüksek fiyatları ama hepsi aynıdır herhalde 🙏🏻
nurkarakass babydenanne krem bence lazım ama gümüş kapak bende almadım. tahinin yağı ve lanolin yağ ikilisi gayet yeterli 👍🏻 gümüş kapak almak bütçene etki etmeyecekse sen bilirsin ama 800-900₺ az değil en nihayetinde.
nurkarakass Ben şu an 32+5 oldum ve şimdiden göğüs ucu kremi sürüyorum günde bir kez. Ne kadar yumuşak bir meme verirsem o kadar az ve kısa yara olur diye düşünüyorum 🫠
babydenanne nurkarakass bende doğal zeytin sütü sürüyorum zeytinyağı yapan bir tanıdığımız vermişti, zeytinin ilk sıkımı en değerli yağıymış benimde şu an çok yumuşak göğüs uçlarım ama tabi ne olur sonrasında bilemiyorum ☺️
Ardennnnn babydenanne valla canım ben inanılmaz memnundum hem buz gibi oluyo göğüs uçlarına çok iyi geliyo rahatlatiuo hemde içine süt doldugu için göğüs ucun yara olmuyo hafif olsa bile sütun iyileştiriyo… İlk çocuğumda kullandım şimdi ikincisinde de kullanicam kısmetse☺️ he birde göğüs yaraları için hiç bilmeden kremlere girme ayvanın çekirdeğini biriktir bı kavanoza üstüne su ekle bırak o jel oluyo her emzirmeen sonra sur yara olmasına fırsat vermiyo hem dibine kadar organik 😂