Btl42 Kaçıncı haftadasınız ve nasıl kullanıyorsunuz ben çok tesirgin oluyorum sanki ilaç vajinadan geçmiyo gibi
Deryakaya1802 Btl42 18-22 haftaları arasında kullanmıştım. Küçük Zaten vajinadan ittirebildiğiniz kadar ileri ittirin yarım saat falan uzanırsınız. Akmıyo öyle olunca, etkisi de oluyo.
2kedi1bebek Ben de kullanmıştım vajinal olarak ama kaçıncı haftalarda olduğunu hatırlamıyorum . Kese oluştuktan sonraydı sanırım. Kese etrafında kanamam vardı. Kullandığım zaman uzanıyor ve ittirebildipim kadar parmağımla ittiriyordum 1 saat kadar uzanıyordum . Fazlası çıkıyordu her seferinde . Sanırım 12. Haftamda da bırakmıştım
Kelebegimmm 2kedi1bebek fazlasının çıkması normalmıymış?😧ilk başlarda çıkmıyordu şimdi çıkıyor bende fayda etmez diye düşünüyordum
Hemamplera 2kedi1bebek kanama alanın olduğu süre içinde nasıldın canım yani sürekli yattın mı ? Kahve lekelenmelerin oldu mu ?
2kedi1bebek Hemamplera hayır doktorum yat gibi şeyler demedi ama dikkat et diyordu koltuk kaldırma ağır iş yapma falan yani bilindik şeyler (: ama benim kahverengi kanamam hiç olmadı . Sadece kese etrafında var demişti sonra yok oldu (: