Kızlar merhaba vajinal doğum yapmış biri olarak soyluyorum ahududu çayı cok iyi gelmişti bana rahim içi kaslarını yunusattıgını soylemıstı ebem bana gebe okuluna gıdıyordum ordada bılgılenmıstın ama 37. Hafta uzero tavsıye etmıstı aklınızda bulusun. Pelvik masajı buda çok iyi youtubude var aşamalı. Ördek yürüyüşü pilates topuyla pelvik hareketler falan cok ıyı sancı karşılarken bıle cok rahatlatmıstı bu harekerler beni. Birde kanala kafası girmedi etmedi daha cok yukarda diye düşünmeyin benim bebeğim 40+4 te doğdu ve sancıları gelene kadar kanala indirmedi kendini yani kafası düşmedi göbeğin hala yukarda laflarına aldırıp canınızı sıkmayın her bebek önceden kanala girmez kimisi sancıyla beraber girermiş Hem öylesi daha iyi derdi doktorum. Açılma daha hızlı oluyor diğer türlü hep ağrı vs ve kanala indiğinde baş yapısında büyüme hala devam ederse sıkışma ıhtımalıde oluyor.