Masal1234_ Beta 10.49 a düşmüştü diğer gün kanama başladı ancak ilk gün kanama vardı dün azalmıştı değişik ince parça şekilde birşeyler de gelmisti ancak bugün kahve leke şeklinde geliyor bu sekilde az olması normal mi
gizem_esmr Masal1234_ evet canim gayet normal parcali yogun ya da agrili gecebilir bitince denemeye devam et insallah hayirli haberlerini aliriz🩷
Kurkmantolumadonna78 Masal1234_ canım geçmiş olsun bende 23 şubatta yaşadım ağrılı ve parçalı oldu normal adet olur gibi oldum
Elisasu123 Masal1234_ kan verin değerinizi öğrenirsin içiniz rahat olur Rabbım en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik nasip eder
Kubra1634 Evet canım biraz tuhaflı bi kanama normal. Hatta normalden uzunda sürebilir korkma ama herhangi bir operayona bişeye gerek yok . Her kimyasal farklı olabiliyor birkaç kez yaşadım biliyorum hiçbiri birbirine benzememişti
sendekimsinnn Kubra1634 canım kimyasal oldugunda regl günümü başlıyor kanama yoksa gecikmelimi oluyor birde bişey sormak istiyorum benim bugün çatlamanın 15. Günü testim aşırı silik çıktı 3 ay önce bi hamilelik geçirmiştim(düşük oldu)çatlamanın 14. Günü test yaptıgımda koyu çizgi çıkmıştı ama bunda öyle olmadı kimyasaldamı böyle oluyor acaba seninkiler nasıl oluyodu
Masal1234_ gizem_esmr ilk gün ağrılı geçti şimdi kahve leke şeklinde az gelip bitecek mi acaba umarım 3.kez yasadjm 2 kimyasal birde 7hftalik kalp atımı olmadı kürtaj olmuştum
Kubra1634 Masal1234_ bende 3 kez yaşadım birbirine hiç benzemiyordu, dediğim gibi çok farklı olabiliyor betan düştüyse gerisi önemli değil, biliyorum senin içinse şimdi dış gebelik korkusu var ama betan baya düşmüş sanmam
Smeyye_9195 Masal1234_ merhaba canım bende 6+6 da gittim doktor 5+3 dedi tekrar 6+5 dedi kafam karıştı kalp atışı duyamadık 2 hafta sonraya randevu verdi korkuyorum. Kürtajdann da ayrı korkuyorum çok zor diyorlar. Lokal mi oldunuz genel anestezi ile mi
Masal1234_ Kurkmantolumadonna78 Geçmiş olsun sizede benimde ilk gün agriliydi ama şimdi az gelince merak ettim sormk istemiştim.
Masal1234_ Elisasu123 doktorum tekrar kan ver demedi kanama da gelince değer iyice düşmüştür diye bende vermedim 5 gün olacak yarın değer pazartesi 10.49 du.
Masal1234_ Gks_01 kanama neden ilk birinci gün birşeyler geldi parça şeklinde kanla sonra kahve lekelenme oldu diye ben endiselendigim için sormk istedim herkesin genelde uzun ve ağrılı olunca benim değerler 21.den 70 e yükselmişti bir hfta baktimamstim baktirinca da 10.49 düşmüş tü değer çok yukselmedigi için mi benim böyle oldu acaba
Masal1234_ Smeyye_9195 benim kimysal oldu bu sefer ki geçen sene kürtaj olmuştum 7 hftalik kalp atımı olmadı anestezili vakumlama şeklinde sonrasında çok ağrım ne olmadı endişe etmeyin uyannca bir ağrı oluyor sonra geçiyor lekelenme olur kürtajdan sonra ve 35 40 gün içinde de adet olursunz geçmiş olsun sizede ancak 7 ve 8 hftaya kadar bekleniyor duyarsnz inşallah
Gks_01 Masal1234_ kız benim 14 ten 15 çıktı ertesi gün 3 e düştü akşamına regl oldum . Normal reglinin bi tık pıhtılısı ve daha ağrılısıydı onun dışında absürt birşey olmadı . Germe kendini normal
Smeyye_9195 Masal1234_ inşallah canım içim çok huzursuz korkuyorum. Bebek olmasa bulantı haksızlık olmaz bu dönemde diyorlar ama yine de korkuyorum kürtaj olan arkadaşlarım var unutulmadın direkt olmuşlar vakumlama şeklinde aşırı zor falan dediler daha da korktum inşallah bunlara gerek bile kalmaz