Minikkkbezelyem irmirm ümraniye çakmak erdem hastanesi ilk doğumumu orda yaptım Allah nasip ederse ikincide orda olucak
irmirm Minikkkbezelyem merhaba bende şu an oraya gidiyorum aslında ama değiştirsem mi diye düşünüyorum sizin takip ve doğum konusunda hastahaneyle ilgili bir memnuniyetsizliğiniz yada şikayetiniz oldu mu acaba birde hangi doktara gidiyorsunuz memnun musunuz🙏🏻
Minikkkbezelyem irmirm hayır aksine çok iyi ilgilendikleri ilk doğumunda hemsiresinden tutun ebesine ve kendi doktoruma kadar sürekli odama geldiler benle ve bebekle ilgilenmislerdi inşallah 2. Bebeğim içinde aynı şeyler olur
Patiseverana Ben de medipol Çamlıca Zeynep Elmalı takipliyim çok konuşkan bilgi verici ve cesaretlendirici bir doktor öneririm 🌺