Herseyınız hazır mı kızlar?
Benım bebe 10 gün önde gidiyor, endişe etmeli miyim? Şeker yüklemesi yaptırmadım . Evde ölçtüm 2 hafta açlık 95-110 arası çıkıyordu tokluklar normaldi hep . Bende yapmadım .
Aile iri iki taraf da. Umarım ondandır :)
Kilosu 2350 çıktı bugün 31+4üm