Sevdaliza
Benim arkadaşta akıntı vardı hemde baya geliyormuş beyaz akıntı yani ve adeti 3 gün geçmişti kan verdi 0,5 çıktı çok üzüldü neyse dün tam 10gün oldu hala adet olmadı ve kahverengi akıntı olmaya başladı doktora gitti yine bişry görememiş doktor kan vericem dedi ama ben bu kadar kafasına takan bi İnsan görmedim olmuyo işte niye olmuyo herkes hamile kalıyo ben niye kalamıyorum bacaklarımı ile birliktelikten sonra havaya dikiyorum vs neler dedi bana bende 8 ay hamile kalmadım mesela amannn zaten olmuyor dedim bi attım kafamdan hamileliği bi baktım o ay hamile kalmışım ve haberim yok 😂 haberim yok derken adet felan da oldum Yani üstüne görme olayı olmuş bende 😂 kafamdan sildiğim ay hamile kalmışım resmen sende bak kafana takma takınca olacağı varsa da stresten olmuyor