Beyzahamarat72 merhaba hanımlar 37 haftalık gebeyım gogsume zeytin yagı suruyorum ıyı gelırmı sizce lansıhon krem 10 milim oldugu ıcın dogumdan sonra kulanmak ıstıyorum zeytin yagı surup faydasını goren oldumu
Paronayanne Beyzahamarat72 canım lansinohta kullandım zeytinyağı da sağlık ocağının ebesi tahin yağı önerdi çatlak olmasın uç çıksın diye aşırı faydası oldu kesinlikle dene
zynpknt Beyzahamarat72 kavanoza koyun kaynayan suyun içine oturtun üstüne kabarcıklar çıkar asiti o şekilde alınıyor diye biliyorum çocuğa sürmek için o şekilde alıyorduk biz öyle demişlerdi yani benmari usulü diyebilirim
Paronayanne Beyzahamarat72 o kadar kolay ki . Marketlerde satılan tahin varya canım onu al . Karıştırmadığında üzerine sarı yağ çıkıyor onu şırıngayla çek mis gibi tahin yağı çıkıyor. Benim göğüs uçlarım kopuyordu artık. Kanun sayesinde 2 günde tamamen düzeldi