Cananne24 içini ferah tutmaya çalış canım o şüphe sana stres sıkıntı getirir bu da hamilelikte hiç iyi bişey değil. Benim ilk gebeliğim bir buçuk aylıktı düştü ikincide sağlıklı ilerledi bi kızım oldu şu an 1.5 yaşında sonrasında yine gebe kaldım bu da 2 aylıkta kalbi durdu. Şu an 4. Ayımdayım içim rahat Allah’ın izniyle. Sağlıkla bekliyoruz