Kızlar ben 5 şubatta hsg çektirdim 23 şubatta adet oldum yani adetime 14 gün kala 5 gün adet gördüm adetin 5.ci günü femaraya başladık kullandım bitti 2 gün önce kullanımı bitti dün lekelenme bugünde adet şeklinde kan geldi 2 tane erken gebelik yaptım pozitif çıktı yarın sıra aldık doktora gideceğiz şimdi bu neyin nesi 7 gün arayla adet oldum testim pozitif kafam allak bullak