Merhaba, ilk doğumum olacak Esenler Medipol düşünüyoruz. Doğum anında nöbetçi olan doktor geliyormuş ama genel olarak doktorları iyi diye duydum. Daha önce orada doğum yapan oldu mu yakın zamanda? Ebeler, hemşireler, çalışanlar genel olarak ortam nasıl? 36 haftayı geçiyoruz doğum stresi başladı. Beni rahatlatacak bir şeyler okumak istiyorum :))