Nurrrbeyz Yani bu çok tartışmaya açık bir konu ya benim nacizane fikrim bebek iyiyse haftasıyla uyumluysa annede sağlıklıysa bence tutulabilir şuan kendimde 16 haftalık hamileyim daha önce oğlumdada tuttum oda aşağı yukarı aynı haftaydı zaten kış hava soğuk herkesin kendi tercihi tabi.