Melikeninbebegi merhaba aynı durumu bende yaşadım eve boş gelmek çok zordu tam 1 sene oldu ama hiç bir zaman o acıyı unutmadım 1 hafta kçhastanede antibiyotik tedavisi gördük ilk 3 gün yoğun bakımda küvözde kaldı sonra beni arayıp odaya çıkaracağız sizinle olavak dediler dünyalar benim oldu kalan g9nleri de odada tedavisi tamamlanarak geçirdik sonra çok şükür sıfırlandı enfeksiyon bizim crp değeri 70 di baya baya yüksekti..