Busradoga İlk gebelimde gebelik şekerim vardı. Şu an yeni gebeyim tekrar zamanı gelince şeker yüklemesi istiyorlarmı ? Yada zaten daha önce vardı diye dikkatli etmi diyorlar bilgisi olannn
tbmn Busradoga her gebelik farklı olduğu için hepsinde istiyorlar benim ilkinde de istediler ikincisinde de yaptırdım istediler çünkü
Zynpgltknn Busradoga tekrar istedi doktor ve yine şekerim çıktı diyetle doğum yaptım sağlıklı şükür 8 aylık oldu bile😄
BelisMelis41 Busradoga ilk gebelıgımde bırseym yoktu doktorumda genelık sekerı bakmadı aclık tokluk baktı sadece aılede varmı dıye sordu Ikıncısı ıcınde troidim çıktı ılkınde gebelık sekerın varmıydı aılede varmıydı dıye sordu yıne sadece aclık tokluk baktı.
Busradoga Zynpgltknn yaa öyle mi :) bende hani zaten var az az yerim yaptırmam bir daha diye düşünüyorum
Kuumsaal77 Busradoga ilk gebeliğimde yaptım şekerim çıkmadı şimdi yine yaptım yine çıkmadı. Ama her gebelik farklı olduğu için hepsinde isteniyor