Melissayda ilk 4 ay çok kötüydü kusma bulantı uykusuzluk,ama çok şükür geride kaldı bir kızım var Mayıs’ta 7 yaşında olacak… 17 Şubat’ta kontrole gittiğimde doktorum bebeğin eşi yani plasenta rahim e yakın dedi risk barındırıyor dedi bakalım bugün görüş günü neler diyecek 😅♥️😍🤰🏻