Arkadaşlar merhabalar 14 haftalık hamileyim 2 buçuk haftadır kanamam var dokturm bebeğin eşiğinin arkasında küçük kanama alanı ve rahim ağzının ordada kanama var dedi progestan iğne ve hap verdi kullanıyorum kanama azda olsa devam ediyor ilerleyen haftalarda bu kanama bitermi acaba benim gibi olan oldumu aranızda bebeğe bişey olur diye çok korkuyorum