Kızlar bu hafta 12. Haftam bitecek ikili test işin devlet hastanesinden nasıl randevu aldınız 182’yi arayarak mı yok hastaneye gidip perinatoloji bölümünden mi aldınız? Bilgi verirseniz çok sevinirim 🫶🏻 bu arada pazartesi günü kadın doğum doktorumdan da eandevu aldım