Zizizi Kızlar 10 haftalık gebeyim. Bikaç gündür regl sancısı gibi çok ağrım var. Sizde oldu mu? Normal mi? Neyden olabilir? Lüften bilgisi olan yardımcı olsun, lütfen
Ecem_P Zizizi benim ilk haftalarca olmuştu bende 7. Haftadayım hala ara ara regl sancısı gibi giriyor. Ebe arkadaşım var rahim büyüdüğü için ağrı olur demişti
06haziran Zizizi çok normal canım doktor bana şöyle düşğn demişti ilk ayında adet olamadığın için adet olacakmışsın gibi ağrıların olur 7. Haftada 8. Haftada vs olur ikinci ayında ara ara yaşarsın 3 ün sonuna kadar devam edebilir çünkü rahim uzun süre adet görmeye alışkın o ağrılara alışkın aynı zamanında yeniden kasılıyor ve ağrı yapıyor korkma endişelenme rahmin daha bebeğine alışma sürecinde ben de yaşadım 10 da yaşadım 12 de de yaşadım ama 3. Ay bittikten sonra kalmaz bunlar
hayalperest2310 Zizizi benim başlardan beri var 9 haftalığım doktorum hersey normal dedi kanaman olursa gel dedi tahlil verdim az idrar enfeksiyonu çıktı
Minyonannecik Zizizi ah ben 16 haftaya kadar çektim o ağrıları herkes ne güzel kusmuyosun işte falan diyodu sinir oluyodum ağrıdan ölüyordum çünkü herşey normalmiş rahim büyüdüğü için kanama yoksa sorun yoktur
Ecem_P Zizizi benim hareketlerimi kısatlayqcak kadar bir ağrım olmamıştı açıkçası o yüzden günlük hayatıma devam ettim
Melissayda @Zizizi kanama falan yoksa endişe etme canım o haftalarda çok normal rahim büyüdüğü için gerilme yaparak regl ağrısı gibi (bıçak saplanma) ağrılar görülebilir bol bol istirahat et. Çok fazla uzanma, ağır kaldırma geçecektir 🙏🌸
Zizizi Melissayda kanama yok çok şükür 🙏🏼 evet tam dediğin gibi bıçak saplanma gibi, hareket etmekte bile zorlanıyorum 😓 Kısa süreli değil ama uzun sürüyor bende, öyle mi olur peki?
06haziran Zizizi rica ederim canım, sıcak su torbası önerilmez, ayağını sıcak tut daha çok çorabını eksil etme bir de doktora gideli uzun süre olduysa tekrar git istersen ya da doktora gidemiyorsan acile git bi baksınlar ultrasonla için rahatlasın en azından