Doktorum bugün nöbetciydi iftardan sonra kontrole gittkk nst de hafif sancilar cıktı Cati muayenesi yapti acıklık hala 1 cm hiç ilerlememiş Haftaya persembe randevu verdi ,Siddetli agrin sancin olursa cık gel dedi..
Kızlar Acilmanım ilerlemesi icin neler yapabilirim önerilere acığııım 🤰💗💗💃💃