Hanımlar ben 22+2 haftalık hamileyim 2,3 gündür nerdeyse hiç durmayan bir bicirik oldu benimki sabah 6 da uyandırıyo tekmelermi atıyo taklalar mı atıyo o kadarcık alanda neler yapıyo çözemedim🙂 normal mi acaba sizde durumlar nedir hareketler konusunda