Jujuu_gcl Sata göre 7 haftalık aşırı bi şişkinliğim var midem bulanıyor ağzımda kötü bir tat ve kabızım çok fena bunlar normal mi
Tontis2025 Jujuu_gcl ayyy kabızlık çok kötü birşey, aç karnına her gün kefir için 1 bardak ve kayısı tüketin çok işe yarıyor bende bu sorunu yaşamıştım bu şekilde çözdüm
Anonymouse Gayet normal, 15.haftaya kadar kabızlık yaşadım sonra da demir ilacına başladım yeniden merhaba kabızlık 😅
AybenYB Anonymouse tam olarak bana da aynısı oldu, tam düzeldi dedim demire başladım hadi tekrar 😂 duphalac bilmem ne hiçbir şey işe yaramadı 23+3üz hala kabızım 😂
esnyks Tontis2025 bende 12 haftalığım ancak kefir, kayısı vs ne denediysem işe yaramıyor niyeyse özellikle geceleri aşırı rahatsız ediyor beni 🥲
Jujuu_gcl esnyks evet özellikle geceleri mahvediyor beni ya sabahları mide bulantısı geceleri kabızlık şişkinliği 😣
Meral_63 Jujuu_gcl bende 7 haftalık hamileyim karınm davul gibi bugün bi doktora gidecem kabızlık için belki ilaç falan verir bakalım hele nasıl olacak 🤦🏼♀️
buseay26 Benim Demir hapına başlayana kadar sürekli midem bozulmuş gibiydi şimdi de haptan dolayı tuvalete zor çıkıyorum
Meltemanneolsun O haftalarda çok fena kabızlık ve şişkinlik yaşadım duphalac şurup hamileler kullanabiliyor doktorum verdi ve çok rahatladım o surupla hala ara ara kullanıyorum
5134 Jujuu_gcl 21 haftalıgim halâ kabızım yani ne yaptıysam geçmedi dopchalac diye ilaç yazdı Dr ondan az bi fayda gördüm yani patlamaya geldim.
Anonymouse AybenYB Ben de öyleyim ekstra bir ilaç kullanmıyorum doktor demir ilacımı değiştirdi o da ishal yaptı üç gün ara verdim bakalım tekrar başlayacağım 😅 işler bi türlü düzelmiyor 😂
AybenYB Anonymouse hadi ya öyle mi çok geçmiş olsunn, ne kullanıyorsunuz şu an demir ilacı olarak? Bende ferrum flakon var