Busra2013 10+2 haftadayim surekli idrara cikiyorum vu haftalarda erken degilmi sogukmu alıyorum tansiyonmu ne bu anlamadim
Basakparlar Busra2013 normal 22 haftalığım geceleri falan 10 kez kalkıyorum hareket ettikçe daha çok geliyor 😀
Evrim-96 Busra2013 ben de öyleyim 12 haftalık oldum ama su içiyorum hop tuvalete öyle çok yoğun değil de tabi bebek yokken olan gibi de değil iyi düşünelim iyi olsun doktorunuza danışın isterseniz
Basakparlar Busra2013 neden erken olsun gebelik belirtilerinden bir tanesi zaten sık idrara çıkmaktır ama idrar yolu enfeksiyonu da olabilir 🤔
Busra2013 Basakparlar yok bakterim yok hamileliktendir insallah tuvakete gidincr korkuyorum tansiyonmu dir😂
Burcuuse İdrar yolu enfeksiyonu olabilir ama genel olarak normal bir durum rahim şu an aşağıda ve baskı yapmaya başlamıştır ayrıca hormonlar falan da etkiliyordur