marryece İki hafta önce sezaryen oldum. Dikişlerim iyi durumda fakat göbek deliğimin altına dokununca bir rahatsızlık yanma gibi bir his var normal midir?
Asi_07 marryece Gayet normal 48 gün önce sezaryen doğum yaptım ilk 20 gün ağrılar oldu şimdi sadece dikiş kısmında hissizlik var o da normal 6 ay sürebilir dedi doktorum
Asi_07 marryece evet bende de oluyordu doktora kontrole gittiğimde sordum ultrasondan baktı herşy yolunda o ağrılar zamanla geçecek dedi