Nilasya12 Daha önceki paylaşımımda yazdığım gibi 2. Gün kan verdim 0.5 çıktı dördüncü bugün hala regli olmadım . Şubatta kimyasal gebelik geçirdim Oyuzden mi gecikti acaba gebelik mi var idrar testi yapmadım yapsam çıkar mı kızlar