tbmn Fdm13- Ben de hep orası hakkımda olumsuz şeyler duydum. Bilkent şehir hast gidiyordum doğum yaptım ikinci doğumumu yaptım çok memnun kaldım özel Hast gibi herşey ilgi alaka şükür benim hamilelik doğum süreci bitti 🫠🥰
Ebruuu1- Canım ben gebeliğimin başında oraya gittim 2 kontrol kadar . Ama hiç memnun kalmadım doktorlar çok ilgisiz hastane desen toplama kampı gibi . Bilkent şehir hastanesine geçtim ve özel hastane gibi şu an çok memnunum
Fdm13- Ebruuu1- bende gidiyorum. Ama özel gibi davranıyorlar. Hiç davranışlarında, konuşmalarında farklı bişey görmedim