Hayırlı ramazanlaaar, bugün duştan sonra esofmanımı giyerken bacagımı kaldırdığım sırada bulanık su gibi 2 3 yemek kasıgı kadar bi sıvı aktı idrar renginde degildi doktoruma sordum ped takmamı devam ederse gelmemi söyledi ped nemli olması dısında ve ıslaklık hissetmem dısında gelen giden birşey yok. Sızıntı olup olmadığını nasıl anlarım.